خیلی وقت است دلم میخواست سمت اندروید برم ولی اندروید استودو یه برنامه ایه کم بگم اسمش باگ استودیو میزاشتن بهتر می بود D:

معمولا وقتی برنامه نویس میخواد یه برنامه بنویسه اول کد میزنه بعد ارور حل میکنه اما در اندروید استودیو داستان فرق میکند، اینجا اول ارور ها رو درست میکنی بعد شروع میکنی اندروید!...

خوب بالاخره بعد از مدتی تصمیم گرفتم همه ی ارورهای اندروید استودیو حل کنم و شروع کنم و شروع کردم از حل مشکلات Gridle تا دیزاین و بقیه،

مثلا الان هروقت پروژه درست کردم باید برم تو فایل گریدل و بجای SDK 26 باید به 27 عوض کنم که اونم بخاطر نوب بازی خودم نمیرم پیشفرضش کنم :))))

همانطور که میدانید معمولا برنامه نویسا اول "Hello World" پرینت میکنن ولی از اونجایی که وقتی پروژه میسازی خودش نوشتن پس میریم پروژه بعدی برنامه نویسا که ماشین حسابه

اینم مال من DD:

چقد خوشگله 😍😍

کار هم میکنه ولی هر وقت مثلا روی بعلاوه دوبار پشت سرهم کلیک میکنم هنگ میکنه😂😂

الانم رفتم برای پروژه ی بعدی بیشتر روی دیزاین کار کنم کد نویسی که ماشالله جاوا کلی فرق میکنه با پایتون کاش اندروید استودیو پایتونی بود :))))

 

فعلا برم بیشتر کار کنم تا بیاد روزی که اندروید مستر بشم برم XCode 😂